BALI
Insula celor o mie de temple
Plecare 27.04.2024
(Pachete combinate de 9 nopti la destinatie)


Denumita “Dimineata lumii”, aceasta insula plina de mister si povestiri magice este una dintre cele mai
populare destinatii turistice. Bali este insula celor 1000 de temple si considerat tinutul Domnului.
Modul de viata traditional in Bali a fost dintotdeauna legat de spiritualitate. Plaje albe, resorturi luxoase,
vulcani mareti, campuri de orez in cascada, monumente antice, alaturi de spiritualitate, o cultura bogata si
oameni cu adevarat primitori.
Bali este o insula fascinanta, paradisiaca si le are pe toate!

 

 

Pachet combinat Ubud (hotel 5*) si zona de plaja (hotel 5*)
Tarif: 2.800 euro/persoana/pachet 9 nopti cu mic dejun inclus
*pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 9 nopti cu mic dejun inclus in camera dubla standard.
Hotel The Royal Pita Maha 5* (Ubud)
Localizare: cel mai bine pozitionat hotel din Ubud, care impresioneaza prin incadrarea perfecta in mijlocul peisajului salbatic indonezian, ofera o vedere spectaculoasa catre raul Ayung, ce tarverseaza resortul si pe care se practica rafting.
Hotelul pune la dispozitia clientilor transfer gratuit catre centrul orasului Ubud (dureaza aprox. 10 minute). Distanta de la aeroport se parcurge in 75 de minute cu masina.
Facilitati hotel: Resortul The Royal Pita Maha a fost construit in stil indonezian, integrat armonios in cadrul natural, dispune de 3 piscine exterioare (sezlonguri, umbrele si prosoape gratuite), 4 restaurante, lounge- bar, WiFi gratuit.
Sport & activitati: Yoga zilnic intre orele 08:00-09:30. Contra cost: diverse excursii in imprejurimi, centrul Spa.
Dotari camere: The Royal Pita Maha are in total 75 de unitati de cazare.
Deluxe Pool Villa (300 mp) beneficiaza de baie cu dus, feon, aer conditionat, TV, telefon, minibar, set cafea/ceai, seif.
Vilele au dormitor separat, gradina privata, piscina si terasa cu vedere spre rau.
Hotel Westin Resort Nusa Dua 5* (Nusa Dua)
Localizare: se afla la 2 minute de mers pe jos de plaja din Nusa Dua, la 5 minute de mers cu masina de centrul comercial Bali Collection si la 30 de minute de mers cu masina de Aeroportul Internaţional Ngurah Rai. Este situat in mijlocul unei gradini cu vegetatie luxurianta.
Facilitati hotel: 3 restaurante, bar si cafenea, mai multe piscine exterioare, internet Wi-Fi, sala de conferinte, magazine de suveniruri, teren de tenis, biliard, tenis de masa, centru SPA, sala de fitness. Restaurantul Veranda serveste diverse preparate italiene, restaurantul Hamabe serveste specialitati japoneze, iar lounge barul Kites va ofera preparate internationale. Iubitorii de fructe de mare pot vizita barul-restaurant Ikan.
Hotelul are 334 de camere si sunt mobilate cu mult bun-gust si dispun de: TV, televizor cu plasma, DVDplayer, internet (contra cost), minibar, seif, balcon sau terasa cu vedere la gradina.
Complexul are un mare centru wellness, inclusiv o sala de fitness, un centru spa si o sauna.
Important: Preturile de mai sus sunt valabile in limita disponibilitatilor!
In contextul actual, recomandam incheierea asigurarilor medicale si storno necesare pentru fiecare destinatie in parte.
SERVICII INCLUSE:
• transport cu avionul (zbor de linie) Bucuresti – Denpasar – Bucuresti cu compania TURKISH (schimbarea curselor in Istanbul;
• 1 bagaj de cala de 23 kg si 1 bagaj de cabina de 7 kg;
• 9 nopti cazare si masa conform ofertei;
• transferuri aeroport – hotel – aeroport
• asistenta turistica la destinatie in limba romana;
• taxele de aeroport si catering (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna august, anul 2023. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.
NU SUNT INCLUSE:
• asigurarea medicala de calatorie (obligatorie);
• asigurarea storno cu extensie Covid (optionala, recomandata), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
• excursiile optionale;
• alte mese sau bauturi decat cele mentionate in oferta
ORAR INFORMATIV DE ZBOR (ore locale):
La cererea turistilor putem face verificari pe si pe alte date de calatorie.
27.04.2024 Otopeni 21:40 - Istanbul 23:10
28.04.2024 Istanbul 01:50 - Denpasar 19:15
07.05.2024 Denpasar 21:05 - Istanbul 05:00
08.05.2024 Istanbul 07:00 - Otopeni 08:15
Orarul de zbor poate suferi modificari! Agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi facuta insa raspunzatoare in vreun fel de aceste modificari sau anulari ale companiei aeriene.
CONDITII DE COMERCIALIZARE:
TERMENE DE PLATA:
⚫ 10% din pretul pachetului turistic la inscriere;
⚫ 20% din pretul pachetului turistic pana la data de 01.12.2023
⚫ 20% din pretul pachetului turistic pana la data de 01.02.2024
⚫ 50% din pretul pachetului turistic cu 30 de zile inaintea plecarii (28.03.2024)
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
⚫ 10% din pretul pachetului turistic la inscriere;
⚫ 20% din pretul pachetului turistic pana la data de 01.12.2023
⚫ 20% din pretul pachetului turistic pana la data de 01.02.2024
⚫ 50% din pretul pachetului turistic cu 30 de zile inaintea plecarii (28.03.2024)
Aceste conditii se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare si plata.
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA
INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE DE CATRE CETATENII ROMANI;
• Pentru aceasta destinatie NU mai este obligatoriu vaccinul Covid -19;
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• infantii (0 – 1,99 ani) nu beneficiaza de loc in avion;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta;
• In prima zi de sejur, cazarea incepe dupa ora 14:00. In ultima zi de sejur, camerele de hotel se elibereaza inainte de ora 12:00;
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive, iar conceptele de demipensiune sau pensiune completa nu includ bauturile);
• transferul inclus in pretul pachetului nu este un transfer privat, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile catre hoteluri va fi impartit de mai multi turisti. Deoarece orele de plecare spre hoteluri sunt organizate in functie de orele de sosire ale zborurilor internationale, va exista un timp de asteptare in aeroportul Port Louis pana la plecarea transferului;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare.
• acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

Solicita oferta
WhatsApp