1 Decembrie in Cipru

Sarbatoreste 1 Decembrie in Cipru!

4
 
Transportation
Perioada 27.11.2022 - 04.12.2022
TripAdvisor 4.0 Tripadvisor Score: 4.0
Oferta speciala
de la
1270
1221
camera / 7 nopti

POSEIDONIA BEACH HOTEL, 4 stele - Limassol

Inland View Room - 1221 EUR/mic dejun/2 adulti/7 nopti

Oferta completa - https://bit.ly/3CUqPzk


Descriere: Hotelul Poseidonia Beach este situat in Limassol - Cipru - direct pe plaja din Golful Limassol, intre zonele Yermasoyia si Amathus.Este inconjurat de gradini
uimitoare amenajate si ofera un refugiu idilic pentru o escapada relaxanta in Limassol.
Tip masa: Mic dejun, demipensiune , pensiune completa
Localizare:Locatie excelenta in Golful Limassol, la o distanta de 65 km fata de Aeroportul International Larnaca.
Dotari camere:Hotelul dispune de 138 de camera dispuse pe 6 etaje. Toate sunt dotate cu bai de lux, uscator de par, telefon, TV, conexiune la internet wireless, AC si incalzire,
mini-bar, seif si balcon.
Facilitati hotel:Restaurant A la Carte, cu specific international si mediteranean, baruri, doua piscine una pentru adulti si cealalata pentru copii, sauna, camera cu aburi si
jacuzzi, doua terenuri de tenis, tenis de masa, sala de sport.
Plaja: Hotelul este situat in Limassol, pe plaja.
Clasificare oficiala:4*
Clasificarea tour operatorului:4*
Pagina web:https://www.poseidonia-beachhotel.com/
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Compania

Data

Decolare

Ora

Aterizare

Ora

Durata

AEGEAN AIRLINES

27.11.2022

Bucuresti (OTP)

09:55

Larnaca

12:00

02:05

AEGEAN AIRLINES

04.12.2022

Larnaca

06:50

Bucuresti (OTP)

09:10

02:20

SERVICII INCLUSE: pentru plecarile din BUCURESTI
- transport cu avionul zbor de linie, direct, Bucuresti Larnaca Bucuresti cu compania Aegean Airlines;
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg (55x40x20 cm);
- 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport hotel aeroport;
- asistenta turistica la destinatie;
- taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv octombrie 2022. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii
biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.
13.10

SERVICII INCLUSE: pentru plecarile din CLUJ - zbor Wizz Air
- transport cu avionul zbor de linie, direct Cluj Larnaca Cluj cu compania Wizz Air;
- 1 bagaj mic de cabina 10 kg (40x30x20 cm) + 1 bagaj de cala 20 kg
- 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport hotel aeroport;
- asistenta turistica la destinatie;
- taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv noiembrie 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii
biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

- taxele turistice locale;
- asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno*;
- excursiile optionale la destinatie;
- catering in timpul zborului.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand
efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

TERMENE DE PLATA:
25% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul cuprins intre momentul rezervarii si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile 15 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand
efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
- Conditiile de comercializare se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor poate conduce la modificarea pretului pachetului.
- Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
- Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este
posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

OBSERVATII:
DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA
CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de
transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale);
Ca o consecinta a reglementarilor anti-covid, care pot suferi modificari periodic, in timpul sejurului dvs. livrarea anumitor servicii poate dura mai mult decat de obicei, iar unele facilitati pot fi
prevazute cu anumite limitari. De aceea apelam la intelegerea Dvs si va rugam respectarea in permanenta a regulilor in vigoare, in momentul sejurului Dvs, pentru a garanta siguranta tuturor;
Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
Procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul
inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
Pentru infanti (0 1,99 ani) se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din Cipru, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
Descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor
hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
Pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
Transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc
transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul
ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l
prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
Tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in
program.
Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul
asistentului local in vederea remedierii problemelor;
Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
In ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare
prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o
zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
In situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia
de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
Politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal
plangere la organele competente;
Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi
mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va
duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
Este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
Acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar
13.10 nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.


OBSERVATII:
Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2022 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.


OFERTELE TIP BLITZ OFFER/PROMO:
Nu au o perioada de valabilitate garantata si sunt valabile strict in limita locurilor alocate pentru acest tip de oferta; in momentul in care doriti sa efectuati rezervarea, va rugam sa reverificati valabilitatea ofertei!
Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Procentele de early-booking pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii reducerii) si sunt dictate de hotelieri. Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a preturilor.

Rezerva acum

Sunt de acord cu Conditiile si Termenii ofertei